Rozpoczynamy kampanię wizerunkową „Murapol, najlepsze miejsca na świecie”, której Ambasadorem został Andrzej Bargiel, wybitny polski skialpinista, pierwszy człowiek, który zjechał z K2, drugiej góry świata.
Kampania podkreśla nowe otwarcie w naszej działalności operacyjnej i związane z nim repozycjonowanie marki Murapol do segmentu producentów mieszkań dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w swoich mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Chcemy być bliscy klientom ceniącym nowatorskie rozwiązania technologiczne, smart i eco.
Wybraliśmy Andrzeja Bargiela ponieważ jest postacią spójną z ideałami naszej firmy – odważny i nowoczesny, a jednocześnie perfekcyjnie przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Jest również ikoną wytrwałości w dążeniu do celu, symbolem niechodzenia na skróty. Pomimo wielkości sukcesów zachowuje godną pozazdroszczenia pokorę, nie zapominając nigdy o domu z którego wyrósł i domu, do którego wraca. Może stać się inspiracją dla wielu ludzi, którzy będą podziwiać Jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw. To jak z decyzją o zakupie mieszkania – ostateczny wybór wymaga odważnych ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji.