REGULAMIN PROMOCJI „Zainwestuj! Apartamenty inwestycyjne z gwarancją najmu.”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin Promocji (dalej: „Regulamin”) określa ogólne zasady uczestnictwa w akcji promocyjnej pn.: „Zainwestuj! Apartamenty inwestycyjne z gwarancją najmu.” (dalej „Promocja”). Promocja obejmuje bonus opisany w §3, Regulaminu (dalej „Bonus”).
2. Organizatorem Promocji jest MyMurapol Sp z o.o. z siedzibą w Bielsku – Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko – Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000370635, NIP: 5472128336, REGON: 241781309, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł zwana dalej „Organizator”.
3. Patronem Promocji jest Spółka MURAPOL S.A. z siedzibą w Bielsku- Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko-Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000275523, NIP 5471932616, REGON 072695687, z kapitałem akcyjnym 2.040.000,00 zł, w całości opłaconym, zwana dalej „MURAPOL”.
4. Promocja odbywać się będzie w dniach od 15 lipca 2024 roku do 31 lipca 2024 roku (dalej „Czas Trwania Promocji”) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Promocja skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (dalej: „Uczestnik”).
6. Udział w Promocji jest dobrowolny.
7. Regulamin określa zasady udziału w organizowanej Promocji i zawiera stosowne reguły postępowania, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do udziału w Promocji, tj. wraz z wysłaniem formularza aplikacyjnego.
8. Do Promocji mogą być zaliczone przedwstępne umowy sprzedaży zawarte w trakcie trwania Promocji, w których to umowach w sposób jednoznaczny zawarte są informacje wskazujące na uczestnictwo w Promocji.
§ 2 WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI
1. Promocja dotyczy lokali znajdujących się w ofercie dwóch inwestycji deweloperskich prowadzonych przez Spółki z Grupy Murapol pn. Murapol Portovo w Gdańsku, Murapol Aviator w Toruniu i Murapol Motivo we Wrocławiu.
2. Promocją objęte są tylko lokale będące w ofercie spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Murapol sprzedawane po cenie, która nie uwzględnia żadnych dodatkowych premii.
3. Uczestnik w celu skorzystania z Promocji powinien prawidłowo uzupełnić formularz aplikacyjny znajdujący się na stronach:
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-ogolny
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-gdansk
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-torun
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-wroclaw
Ponadto Uczestnik może zgłosić chęć wzięcia udziału w Promocji poprzez wypełnienie formularza na Facebooku lub Instagramie.
4. W formularzu aplikacyjnym, o którym mowa w ust. 3 powyżej Uczestnik podaje swoje dane kontaktowe takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu, a także precyzuje, którą inwestycją jest zainteresowany.
5. Reakcją na zgłoszenie aplikacyjne jest kontakt ze strony doradcy.
6. Aby wziąć udział w Promocji, Uczestnik jest zobowiązany spełnić łącznie następujące warunki:
a) zaakceptować warunki niniejszego Regulaminu;
b) dokonać u Organizatora (lub spółki wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Murapol) rezerwacji lokalu oraz podpisać umowę rezerwacyjną, w której w sposób jednoznaczny wskazano uczestnictwo w Promocji wraz z zapłatą tzw. opłaty rezerwacyjnej zgodnie z podpisaną umową (nie mniej niż 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych));
c) zawrzeć z Organizatorem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) umowę przedwstępną sprzedaży, w nieprzekraczalnym terminie wynikającym z treści podpisanej umowy rezerwacyjnej i wpłacić pierwszą transzę płatności według harmonogramu z jednej z ww. umów, jednakże nie mniej aniżeli 20% ceny nabycia lokalu mieszkalnego wynikającej z z umowy przedwstępnej sprzedaży;
d) spełnić warunki dodatkowe w celu uzyskania Bonusu opisane szczegółowo w §3, Regulaminu; w przypadku rozbieżności warunków dodatkowych z warunkami ogólnymi opisanymi w lit. a)-c) powyżej, warunki dodatkowe mają pierwszeństwo.
7. Promocja kierowana jest do nowych klientów oraz dotychczasowych klientów pod warunkiem, że nie rozwiążą ani nie odstąpią od umów z Organizatorem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) zawartych do dnia rozpoczęcia Promocji w celu skorzystania z Promocji.
8. W przypadku, w którym po skorzystaniu z Promocji umowa określona w § 1 ust. 8 niniejszego Regulaminu zostanie rozwiązana lub unieważniona z przyczyn leżących po stronie Uczestnika lub Uczestnik odstąpi od umowy, Uczestnik zobowiązany będzie do zwrotu otrzymanego Bonusu na zasadach określonych w §3 Regulaminu.
9. Promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora.
§ 3 BONUS "PEWNY NAJEMCA
1. Warunkami skorzystania z Bonusu "Pewny Najemca" są:
a) uzyskanie przez dewelopera pozwolenia na użytkowanie oraz dokonanie przez Uczestnika odbioru lokalu objętego Promocją wraz z odbiorem kluczy;
b) wykończenie i wyposażenie lokalu przez Uczestnika co najmniej według minimalnego standardu (szczegółowo określonego w Załączniku nr 1);
c) złożenie przez Uczestnika Wniosku o skorzystanie z Bonusu "Pewny Najemca " (zgodnego z Załącznikiem nr 2) po upływie 3 miesięcy licząc od dnia zakończenia prac wyposażeniowych lokalu jednak nie później niż w ciągu 15 miesięcy od odbioru lokalu, co do którego Uczestnik nie znalazł najemcy lokalu na dowód czego Uczestnik zobowiązany jest dołączyć do wniosku dokumentację potwierdzającą dodanie do informacji publicznej oferty wynajmu objętego Promocją lokalu w renomowanych internetowych portalach branżowych z terminem ich publikacji przypadającym na co najmniej 3 miesiące przed złożeniem wniosku, o którym mowa powyżej. Nadto Uczestnik zobowiązany jest dołączyć do ww. wniosku dobrej jakości dokumentację fotograficzną obejmującą wnętrze mieszkania.
2. Uczestnik, który spełni łącznie wszystkie warunki wskazane w § 2 oraz warunki dodatkowe wskazane w § 3 ust. 1 Regulaminu, i który w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia zakończenia prac wyposażeniowych lokalu, o których mowa w §3 ust. 1 pkt b), nie znajdzie najemcy lokalu mieszkalnego, otrzyma od Organizatora określoną kwotę pieniężną (dalej: "Kwota Zabezpieczenia").
3. Kwota Zabezpieczenia stanowić będzie równowartość 10% ceny netto objętego Promocją lokalu, która to cena określona została w umowie przedwstępnej.
4. Kwota Zabezpieczenia obliczona zgodnie z ust. 3 powyżej zostanie przekazana Uczestnikowi w 12 (dwunastu) równych częściach, spośród których każda stanowić będzie równowartość 1/12 Kwoty Zabezpieczenia, dalej „Część Kwoty Zabezpieczenia”, przez kolejno po sobie następujące 12 (dwanaście) miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca następującego po przyznaniu Uczestnikowi Bonusu „Pewny Najemca”. Części Kwoty Zabezpieczenia zostanie przekazana na rachunek bankowy Uczestnika wskazany we Wniosku o wypłatę Kwoty Zabezpieczenia do 25 dnia każdego miesiąca za każdy pełny miesiąc kalendarzowy, w którym objęty Promocją lokal nie był wynajmowany. Uczestnik traci więc prawo co do tych Części Kwoty Zabezpieczenia, które nie zostały mu przyznane na skutek oddania objętego Promocją lokalu w najem. Okres kolejno po sobie następujących 12 miesięcy trwania Bonusu Pewny Najemca nie ulega zawieszeniu na skutek oddania w najem lokalu Uczestnika w tym okresie.
5. Spełnienie warunków do udzielenia Części Kwoty Zabezpieczenia będzie weryfikowane wobec Uczestnika w każdym miesiącu, po otrzymaniu przez Organizatora wniosku Uczestnika o Kwotę Zabezpieczenia, składanego oddzielnie na każdy miesiąc.
6. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania wyłącznie jednej Kwoty Zabezpieczenia w związku z zakupem jednego lokalu i po spełnieniu łącznie wszystkich warunków opisanych niniejszym Regulaminem. Kwota Zabezpieczenia stanowi przychód Uczestnika z innych źródeł a Uczestnik zobowiązany jest do samodzielnego rozliczenia podatku z tego tytułu. Uczestnik otrzyma od Organizatora na koniec roku podatkowego Organizatora odpowiednią informację zgodnie z odrębnymi przepisami.
7. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do znalezienia i wskazania Uczestnikowi najemcy lokalu, , który zgodzi się płacić Uczestnikowi miesięczny czynsz w wysokości Części Kwoty Zabezpieczenia. W takiej sytuacji przyjmuje się, że wierzytelność Uczestnika w stosunku do najemcy o zapłatę czynszu wyczerpuje wszelkie roszczenia Uczestnika, które powstaną i/lub mogłyby powstać w ramach Promocji. W takiej sytuacji Uczestnik oraz najemca lokalu objętego Promocją, pod rygorem utraty prawa do Kwoty Zabezpieczenia zawrą umowę najmu bezpośrednio, na zasadach określonych między sobą, a Organizator ani inne spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Murapol nie będą podmiotem jakichkolwiek praw ani obowiązków na podstawie takiej umowy najmu.
8. Po wskazaniu Uczestnikowi najemcy lokalu, obowiązek wypłaty Kwoty Zabezpieczenia przez Organizatora ustaje od następnego miesiąca kalendarzowego, chyba że w danym miesiącu, w którym wskazany został Uczestnikowi najemca, nie została jeszcze wypłacona Kwota Zabezpieczenia przez Organizatora, wówczas obowiązek Organizatora ustaje już w tym miesiącu. Wskazany obowiązek Organizatora ustaje także w przypadku, gdy Uczestnik oraz najemca lokalu ostatecznie nie zawrą umowy najmu, z wyjątkiem przypadków, gdy najemca lokalu bezzasadnie odmówi zgody na czynsz najmu w wysokości obliczonej zgodnie z ust. 7 powyżej.
9. Organizator zastrzega sobie prawo kontroli czy lokal objęty Promocją jest wynajmowany. W przypadku uprawdopodobnienia faktu zużycia mediów w objętym Promocją lokalu uznanie się, że lokal ten jest wynajmowany. W takiej sytuacji Bonus "Pewny Najemca" nie należy się.
§ 4 DANE OSOBOWE
1. Podanie danych osobowych za pomocą formularza aplikacyjnego jest dobrowolne, przy czym jest warunkiem wzięcia udziału w Promocji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w akcji promocyjnej.
2. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest [Organizator] (dalej: "Administrator"). Z Administratorem można skontaktować przez e-mail: iod@murapol.pl
3. Z Inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby Administratora lub na adres e-mail: rodo@murapol.pl.
4. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej jako: „RODO”.
5. Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
a) Włączenia Uczestnika do Promocji i wykonania postanowień Regulaminu Promocji zaakceptowanego przez Uczestnika (w tym w celu przyznawania Bonusu, rozpatrywania reklamacji i realizowania innych praw i obowiązków wynikających z Regulaminu). Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) Dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrona przed ewentualnymi roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora;
c) Realizacji obowiązków prawnych Administratora w zakresie rozliczeń podatkowych i sprawozdawczości, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
d) Prowadzenie działań marketingowych w zakresie oferty Organizatora bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
e) Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Uczestnika - w celu prowadzenia działań marketingowych oferty Administratora z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w tym celu do czasu wycofania zgody na takie działanie.
6. Dane Uczestników mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów:
a) Podmiotom świadczącym na rzecz Administratora niezbędne usługi, np. dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych. Podmioty te związane są z Administratorem umowami, na podstawie których zobowiązane są do działania zgodnie z instrukcjami Administratora i do niewykorzystywania danych osobowych do własnych celów;
b) Organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
c) Właściwej spółce w ramach Grupy Kapitałowej Murapol, która odpowiada za sprzedaż mieszkania wskazanego przez Uczestnika w formularzu aplikacyjnym, w celu zawarcia z Uczestnikiem umowy rezerwacyjnej. Podstawą prawną przekazania danych osobowych Uczestnika jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność przetwarzania danych do podjęcia działań przed zawarciem umowy z Uczestnikiem, zgodnie z żądaniem Uczestnika.
7. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani nie będą stanowiły podstawy do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wobec Uczestników.
8. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do uzyskania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody). Informujemy, że warunki skorzystania z ww. praw są określone w przepisach prawa, wobec czego prawa te nie mają charakteru bezwzględnego. W celu skorzystania z powyższych praw, prosimy o kontakt pod adresem rodo@murapol.pl.
9. Dane Uczestników nie będą przekazane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.
10. Okres przechowywania Danych Uczestników jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Zasadniczo, Organizator będzie przechowywać dane Uczestników do czasu ostatecznego rozliczenia wszelkich Bonusów przekazywanych Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu oraz do upływu okresów przechowywania dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej zgodnie z przepisami prawa podatkowego i przepisami o rachunkowości. W przypadku osób, które przesłały do Organizatora formularz aplikacyjny, o którym mowa w § 2 ust. 3 powyżej, a które nie stały się Uczestnikami, dane osobowe takich osób będą przechowywane przez Organizatora.
11. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Danych Uczestników przez Administratora, Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie (www.uodo.gov.pl).
12. Uczestnicy, których dane osobowe uległy zmianie po podaniu ich do wiadomości Administratora, są zobowiązani niezwłocznie powiadomić o ww. zmianie w formie pisemnej lub elektronicznej oraz podać nowe dane osobowe, jeśli zmiana danych osobowych uniemożliwia doręczenie korespondencji.
§ 5 REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje związane z Promocją należy zgłaszać Organizatorowi w trakcie trwania Promocji oraz w terminie 14 dni od wypłaty przez Organizatora Kwoty Zabezpieczenia.
2. O zachowaniu terminu decyduje data wysłania reklamacji.
3. Reklamację w formie pisemnej należy wysłać listem poleconym na adres Organizatora tj. MyMurapol Sp z o.o. z siedzibą w Bielsku – Białej, przy ul. Dworkowa 4, 43-300 Bielsko – Biała, z dopiskiem reklamacja „Zainwestuj! Apartamenty inwestycyjne z gwarancją najmu.”
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać obligatoryjnie: imię i nazwisko i dokładny adres Uczestnika, fakultatywnie adres e-mail Uczestnika, dane nabywanego lokalu mieszkalnego (w tym numer roboczy, miasto, nazwę inwestycji) jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pisemnie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od doręczenia reklamacji Organizatorowi.
6. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
7. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
§ 6 POSTANOWIENIA POZOSTAŁE
1. Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Promocji wykluczyć Uczestnika z udziału w Promocji, jak również odmówić wzięcia udziału w Promocji po przesłaniu przez Uczestnika formularza aplikacyjnego, o którym mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu, w stosunku do Uczestnika, wobec którego Organizator powziął uzasadnione podejrzenie o działania sprzeczne z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
2. W sytuacji powzięcia przez Organizatora uzasadnionych podejrzeń co do Uczestnika o działania sprzeczne z Regulaminie, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń, Organizator przedstawi Uczestnikowi wyniki przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin jest jawny i będzie udostępniany na pisemną prośbę przesłaną na adres Organizatora. Regulamin dostępny jest również we wszystkich biurach sprzedaży Organizatora oraz na stronach internetowych:
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-ogolny
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-gdansk
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-torun
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-wroclaw
2. Jednocześnie Regulamin przesyłany będzie Uczestnikowi każdorazowo po otrzymaniu przez Organizatora Wniosku Uczestnika wyrażającego chęć skorzystania z Bonusu. Regulamin przesyłany będzie na adres e-mail wskazany przez Uczestnika w formularzu aplikacyjnym, o którym mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
3. Organizator może wprowadzić zmiany do Regulaminu i warunków Promocji w czasie jej trwania jeżeli jest to uzasadnione celem tej akcji. Zmiany wprowadzone do Regulaminu nie będą miały zastosowania do Uczestników już korzystających z Promocji, tj. Uczestników, którzy spełnili wymagania wskazane w § 2 Regulaminu oraz wymagania szczegółowe.
4. Informacja o zmianie Regulaminu oraz nowy Regulamin dostępny będzie na stronach internetowych:
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-ogolny
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-gdansk
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-torun
landing.murapol.pl/gwarancja-najmu-lipiec-wroclaw
5. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji.
6. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących Promocji mają charakter jedynie informacyjny.
7. Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie, w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.
8. Postanowienia Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią lub gwarancją ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności Kodeks cywilny.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
MINIMALNY ZAKRES WYKOŃCZENIOWY ORAZ WYPOSAŻENIOWY LOKALU NA POTRZEBY BONUSU
Standard lokalu pod wynajem – Wyposażenie wymagane
1. Łazienka:
a. Powierzchnia ścian oraz podłogi w płytkach,
b. Drzwi do pomieszania – Łazienkowe,
c. Sufit podwieszany z Ledami lub Zamontowana Lampa,
d. WC wolnostojąca lub w zabudowie,
e. Prysznic z kabiną prysznicową lub wanna,
f. Umywalka,
g. Meble Szafka pod umywalką, lustro (lutro z szafka), słupek.
h. Pralka
2. Kuchnia:
a. Zabudowa kuchenna
b. Płytki podłogowe
c. Zlew wraz z baterią
d. Oświetlenie ledowe lub żyrandol
e. AGD
i. Zmywarka
ii. Lodówka
iii. Płyta indukcyjna
iv. Piekarnik
v. Okap
vi. Czajnik
3. Przedpokój:
a. Wieszak na odzież wierzchnią
b. Szafka z lustrem
c. Płytki podłogowe
d. Oświetlenie ledowe lub żyrandol
4. Sypialnia:
a. Łóżko sypialnianie wraz z materacem
b. Komoda
c. Szafka nocna
d. Oświetlenie – ledowe, żyrandol
e. Płytki podłogowe / panele podłogowe
f. Drzwi do sypialni
5. Salon:
a. Kanapa
b. Szafka pod RTV
c. Stół jadalny wraz z 4 krzesłami
d. Płytki podłogowe / panele podłogowe
e. Stolik kawowy
f. Telewizor – opcjonalnie
6. Cały lokal:
a. Zamontowane gniazdka
b. Zamontowane włączniki do światła
c. Gładź na ścianach
d. Pomalowane ściany wraz z sufitem na neutralne kolor – rekomendowany biały na suficie.
e. Parapet
Załącznik nr 2 do Regulaminu
……………………………………………….r.
(miejsce, data)
MyMurapol Sp z o.o.
ul. Dworkowa 4
43-300 Bielsko – Biała
(firma i siedziba spółki)
Dane Wnioskodawcy/Wnioskodawców*:
……………………………………………………………
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
………………………………………………………….
WNIOSEK O WYPŁATĘ
Działając w imieniu własnym, zgodnie z treścią § 3 ust. 2 Regulaminu w zakresie Bonusu, wnoszę/wnosimy*o wypłatę kwoty stanowiącej równowartość Kwoty Zabezpieczenia, dalej „Część Kwoty Zabezpieczenia” za …… miesiąc z 12 kolejnych, w wysokości wynikającej z treści § 3 ust. 3 w zw. z ust. 4 w/w Regulaminu, tj. kwoty ……………., na rachunek bankowy prowadzony przez:………………………………………………..o numerze …………………………………………………..
*skreślić niewłaściwe
Załączniki:
- dokumentacja potwierdzającą dodanie do informacji publicznej oferty wynajmu objętego Promocją lokalu mieszkalnego w renomowanych internetowych portalach branżowych,
- dokumentacja fotograficzna obejmującą wnętrze lokalu objętego Promocją.