REGULAMIN PROMOCJI „Mieszkaniowy CASHBACK! Odbierz klucze w 2024 i zyskaj 3% premii”


§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.    Niniejszy Regulamin Promocji (dalej: „Regulamin”) określa ogólne zasady uczestnictwa w akcji promocyjnej pn.: Mieszkaniowy CASHBACK! Odbierz klucze w 2024 i zyskaj 3% premii (dalej „Promocja”). Korzyści wynikające z Promocji opisane są szczegółowo w §3 Regulaminu (dalej: Bonus”).  

2.    Organizatorem Promocji jest MYMURAPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku – Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko – Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000370635, NIP: 5472128336, REGON: 241781309 (dalej „Organizator”), z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000,00 zł, przy udziale spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Murapol.

3.    Patronem Promocji jest Spółka MURAPOL S.A. z siedzibą w Bielsku - Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko - Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000275523, NIP: 5471932616, REGON: 072695687, z kapitałem akcyjnym 2.040.000,00 zł, w całości opłaconym, zwana dalej „MURAPOL”.

4.    Promocja obowiązuje w dniach 15-31 października 2024 r. (dalej „Czas Trwania Promocji”) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5.    Promocja skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (dalej: „Uczestnik”).

6.    Udział w Promocji jest dobrowolny.

7.    Regulamin określa zasady udziału w organizowanej Promocji i zawiera stosowne reguły postępowania, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do udziału w Promocji.

8.  Do Promocji mogą być zaliczone wyłącznie umowy deweloperskie w rozumieniu zarówno ustawy z dnia 16 września 2011 r. o ochronie nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego („Stara Ustawa Deweloperska”), jak również ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym („Nowa Ustawa Deweloperska”) lub umowy zobowiązujące, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2-5  Nowej Ustawy Deweloperskiej lub przedwstępne umowy sprzedaży, poprzedzone umową rezerwacyjną, w której to umowie w sposób jednoznaczny zawarto informację wskazującą na chęć wzięcia udziału w Promocji.

 

§ 2 WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI

1.   Promocja dotyczy wybranych przez Organizatora Lokali Mieszkalnych i Apartamentów Inwestycyjnych, dalej: „Lokale”, spośród nieruchomości znajdujących się w ofercie Organizatora i spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Murapol na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

2.    Uczestnik w ramach Promocji może skorzystać najwyżej z jednego Bonusu w związku z nabyciem jednego Lokalu.

3.    Uczestnik w celu skorzystania z Promocji powinien prawidłowo uzupełnić formularz znajdujący się na portalu społecznościowym Facebook, na podstronie https://murapol.pl/mieszkaniowy-cashback lub podstronach inwestycji objętych promocją.

4.    W formularzu, o którym mowa w ust. 3 powyżej Uczestnik podaje swoje dane kontaktowe takie jak: imię, nazwisko i telefon kontaktowy oraz adres e-mail, a także precyzuje lokalizację Lokalu, którą jest zainteresowany.  

5.    Reakcją na zgłoszenie aplikacyjne jest kontakt ze strony doradcy klienta.

6.    Aby wziąć udział w Promocji i skorzystać z oferty promocyjnej, o której mowa w § 3 Regulaminu, należy spełnić łącznie następujące warunki:  

a)     zaakceptować warunki niniejszego Regulaminu;
b)    w dniach 15 - 31 października 2024 r. dokonać bezpośrednio u Organizatora (lub spółki wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Murapol) rezerwacji Lokalu oraz podpisać bezpośrednio w jednym z biur sprzedaży Organizatora umowę rezerwacyjną wraz z zapłatą tzw. opłaty rezerwacyjnej zgodnie z podpisaną umową [nie mniej niż 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)];
c)    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2024 r. zawrze z Deweloperem umowę deweloperską/ umowę zobowiązującą, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 Nowej Ustawy Deweloperskiej, względnie umowę przedwstępną,
d)    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2024 r. dokonać terminowej zapłaty pełnej Ceny zgodnie z harmonogramem przyjętym pierwotnie w umowie deweloperskiej / umowie zobowiązującej / umowie przedwstępnej,
e)    Lokal, którego dotyczy niniejsza Umowa, zostanie wydany / przejęty w posiadanie Uczestnika w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.12.2024 r., co będzie poprzedzone protokolarnym odbiorem tego lokalu [będącym odbiorem w rozumieniu art. 41 Nowej Ustawy Deweloperskiej, jeżeli przepis ten ma zastosowanie do transakcji];
f)      w terminie 14 dni liczonych od dnia podpisania z Deweloperem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) umowy przeniesienia własności/umowy sprzedaży Lokalu Uczestnik złoży pisemny wniosek o  wypłatę Premii, z jednoczesnym podaniem właściwego dla Uczestnika rachunku do wypłaty Premii oraz wskazaniem danych właściwego dla Uczestnika urzędu skarbowego (dalej jako: „Wniosek o Wypłatę Premii”). Do zachowania 14-dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym niezbędne jest nadanie Wniosku o Wypłatę Premii w placówce pocztowej najpóźniej w 14 dniu terminu, w formie rejestrowanej przesyłki poleconej na adres siedziby Organizatora wskazany w komparycji niniejszego Regulaminu.

7.    Promocja kierowana jest do nowych klientów oraz dotychczasowych klientów pod warunkiem, że nie rozwiążą ani nie odstąpią od umów z Organizatorem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) zawartych z dniem rozpoczęcia Promocji w celu skorzystania z Promocji.

8.    W przypadku, w którym po skorzystaniu z Promocji którakolwiek z umów określonych w § 1 ust. 8 niniejszego Regulaminu z przyczyn nieleżących po stronie Dewelopera zostanie rozwiązana bądź będzie dotknięta nieważnością lub którakolwiek ze stron odstąpi od umowy, Uczestnik zobowiązany będzie do zwrotu otrzymanego Bonusu na zasadach określonych w §3 Regulaminu.

9.    Każdy Uczestnik w ramach Promocji może zamówić wideo-rozmowę z doradcą klienta, który pomoże w doborze Lokalu i odpowie na wszystkie pytania dotyczące Lokalu i jego sprzedaży. Korzystanie z wideo-rozmowy jest dobrowolne. 

10.  Promocja może być łączona się z innymi promocjami Organizatora.

 

 § 3 BONUS „PREMIA ZA TERMINOWĄ PŁATNOŚĆ” 
  1. Z zastrzeżeniem innych postanowień Regulaminu, Uczestnik uprawniony będzie do otrzymania „Premii za terminową płatność” (dalej również jako „Premia”) w wysokości 3% Ceny brutto Lokalu określonej w umowie deweloperskiej / umowie zobowiązującej / umowie przedwstępnej (zwanej dalej: „Ceną”), z zastrzeżeniem ust. 3) i 4) poniżej, w przypadku łącznego spełnienia przesłanek wskazanych w §2 ust. 6 Regulaminu.
  2. Deweloper dokona wypłaty Premii na rachunek wskazany we Wniosku w terminie 30 dni od dnia wpływu do Dewelopera kompletnego Wniosku o Wypłatę Premii. W przypadku Uczestnika będącego osobą fizyczną. Premia będzie stanowiła przychód Uczestnika niezwiązany z prowadzoną przez niego działalnością, tzw. przychód z innych źródeł. Wypłata Premii pomniejszona zostanie przez Dewelopera o 10% podatek dochodowy pobrany i odprowadzony przez Dewelopera zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania co najwyżej jednej Premii w związku z zakupem od Organizatora lub innej spółki wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Murapol tylko jednego lokalu.
  4. Zaistnienie podstaw do otrzymania Premii będzie weryfikowane wobec Uczestnika po otrzymaniu przez Dewelopera od Uczestnika Wniosku o Wypłatę Premii, względnie Wniosku o Obniżenie Ceny, o którym mowa w ust. 5) i następne poniżej.
  5. W sytuacji, gdy Uczestnik finansuje Cenę Lokalu w całości ze środków własnych oraz jednocześnie przed dniem 31.12.2024 r. spełnione zostały łącznie wszystkie przesłanki  przewidziane w §2 ust. 6 lit. a), b), c), d), e)  Regulaminu, Uczestnik uprawniony jest do złożenia do Dewelopera najpóźniej w miesiącu grudniu 2024 roku na adres mailowy Dewelopera informacja@murapol.pl wniosku o realizację Premii poprzez obniżenie Ceny o 3% (dalej jako: „Wniosek o Obniżenie Ceny”) zamiast Wniosku o Wypłatę Premii.
  6. Obniżenie Ceny, o którym mowa w ust. 5 powyżej  - niezależnie od konieczności łącznego spełnienia przesłanek wszystkich przewidzianych w §2 ust. 6 lit. a), b), c), d), e) Regulaminu - nastąpi w wyniku skutecznego złożenia przez Uczestnika Wniosku o Obniżenie Ceny wyłącznie w sytuacji, o ile następnie w terminie do 31.12.2024 r. dojdzie do zawarcia pomiędzy Stronami aneksu odpowiednio do umowy deweloperskiej / umowy zobowiązującej / umowy przedwstępnej w przedmiocie obniżenia Ceny Lokalu o 3% [w formie aktu notarialnego, o ile umowa zmieniana aneksem była  zawarta w formie aktu notarialnego; zaś w formie pisemnej, o ile umowa zmieniana aneksem była  zawarta w formie pisemnej]. Koszty zawarcia aneksu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, o ile jego zawarcie następuje w formie aktu notarialnego strony pokryją po połowie.
  7. Jeśli spełnione będą łącznie wszystkie opisane w ustępach 5 i 6 powyżej przesłanki do uwzględnienia Wniosku o Obniżenie Ceny, Deweloper dokona wypłaty na rzecz Uczestnika kwoty tytułem zwrotu 3% Ceny na rachunek wskazany we Wniosku o Obniżenie Ceny w terminie 30 dni od dnia wpływu kompletnego Wniosku o Obniżenie Ceny do Dewelopera.
  8. W przypadku braku podstaw do realizacji Premii poprzez obniżenie Ceny przewidziane w ustępach 5), 6) i 7) powyżej, Uczestnik – o ile spełnione zostały łącznie wszystkie przesłanki przewidziane w §2 ust. 6 lit. a), b), c), d), e) Regulaminu – zachowuje uprawnienie do złożenia do Dewelopera Wniosku o Wypłatę Premii w trybie i w terminie przewidzianym w §2 ust. 6 lit. f) Regulaminu.
  9. Otrzymaną Premię Uczestnik może przeznaczyć na dowolny cel.
  10. W przypadku odstąpienia od którejkolwiek z umów, o których mowa w  § 1 ust. 8  Regulaminu przez którąkolwiek ze stron z przyczyn nieleżących po stronie Dewelopera, Premia nie zostanie Uczestnikowi wypłacona, a jeśli została wypłacona, podlega zwrotowi przez Uczestnika jako otrzymana nienależnie.
  11. W przypadku, gdy z przyczyn nieleżących po stronie Dewelopera którakolwiek z umów, o których mowa w  § 1 ust. 8  Regulaminu zostanie rozwiązana lub będzie dotknięta nieważnością, Premia nie zostanie Uczestnikowi wypłacona, a jeśli została wypłacona, podlega zwrotowi przez Uczestnika jako otrzymane nienależnie.
  12. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 10 lub ust. 11 powyżej, Deweloper zwróci się do Uczestnika o zwrot wypłaconej Premii, wskazując odpowiedni numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.

 

 § 4 DANE OSOBOWE

 1.   Podanie danych osobowych za pomocą formularza aplikacyjnego jest dobrowolne, przy czym jest warunkiem wzięcia udziału w Promocji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w akcji promocyjnej.

 2.   Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Organizator (dalej: Administrator"). Z Administratorem można skontaktować przez e-mail: iod@murapol.pl

 3.   Z Inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby Administratora lub na adres e-mail: rodo@murapol.pl.

 4.   Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej jako: „RODO”.

 5.   Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

a)     Włączenia Uczestnika do Promocji i wykonania postanowień Regulaminu Promocji zaakceptowanego przez Uczestnika (w tym w celu realizacji oferty promocyjnej, rozpatrywania reklamacji i realizowania innych praw i obowiązków wynikających z Regulaminu). Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b)     Dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrona przed ewentualnymi roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora;
c)     Realizacji obowiązków prawnych Administratora w zakresie rozliczeń podatkowych i sprawozdawczości, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
d)     Prowadzenie działań marketingowych w zakresie oferty Organizatora bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
e)     Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Uczestnika - w celu prowadzenia działań marketingowych oferty Administratora z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w tym celu do czasu wycofania zgody na takie działanie.

6.   Dane Uczestników mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów: 

a)     Podmiotom świadczącym na rzecz Administratora niezbędne usługi, np. dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych. Podmioty te związane są z Administratorem umowami, na podstawie których zobowiązane są do działania zgodnie z instrukcjami Administratora i do niewykorzystywania danych osobowych do własnych celów;
b)     Organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
c)     Właściwej spółce w ramach Grupy Kapitałowej Murapol, która odpowiada za sprzedaż Lokalu wskazanego przez Uczestnika w formularzu aplikacyjnym, w celu zawarcia z Uczestnikiem umowy rezerwacyjnej. Podstawą prawną przekazania danych osobowych Uczestnika jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność przetwarzania danych do podjęcia działań przed zawarciem umowy z Uczestnikiem, zgodnie z żądaniem Uczestnika.     

7.   Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani nie będą stanowiły podstawy do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wobec Uczestników.

8.   Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do uzyskania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody). Informujemy, że warunki skorzystania z ww. praw są określone w przepisach prawa, wobec czego prawa te nie mają charakteru bezwzględnego. W celu skorzystania z powyższych praw, prosimy o kontakt pod adresem rodo@murapol.pl.

 9.   Dane Uczestników nie będą przekazane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej. 

10.   Okres przechowywania Danych Uczestników jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Zasadniczo, Organizator będzie przechowywać dane Uczestników do czasu ostatecznego zrealizowania Promocji oraz do upływu okresów przechowywania dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej zgodnie z przepisami prawa podatkowego i przepisami o rachunkowości. W przypadku osób, które przesłały do Organizatora formularz aplikacyjny, o którym mowa w § 2 ust. 3 powyżej, a które nie stały się Uczestnikami, dane osobowe takich osób będą przechowywane przez Organizatora.

11.  W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Danych Uczestników przez Administratora, Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie (www.uodo.gov.pl).

12.  Uczestnicy, których dane osobowe uległy zmianie po podaniu ich do wiadomości Administratora, są zobowiązani niezwłocznie powiadomić o ww. zmianie w formie pisemnej lub elektronicznej oraz podać nowe dane osobowe, jeśli zmiana danych osobowych uniemożliwia doręczenie korespondencji.

 

 § 5 REKLAMACJE

1.    Wszelkie reklamacje związane z Promocją należy zgłaszać Organizatorowi w trakcie trwania Promocji oraz w terminie 14 dni od wypłaty przez Organizatora Premii, a w przypadku Obniżenia Ceny – 14 dni po podpisaniu aneksu.

2.    O zachowaniu terminu decyduje data wysłania reklamacji.

3.    Reklamację w formie pisemnej należy wysłać listem poleconym na adres Organizatora tj. MYMURAPOL Sp. z o.o. ul. Dworkowa 4, 43-300 Bielsko – Biała, z dopiskiem: reklamacja „Mieszkaniowy CASHBACK! Odbierz klucze w 2024 i zyskaj 3% premii”. Reklamacja może zostać również wysłana na adres e-mail: [reklamacje@murapol.pl].

4.    Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać obligatoryjnie: imię i nazwisko (lub nazwę) i dokładny adres Uczestnika, fakultatywnie adres e-mail Uczestnika, dane nabywanego Lokalu (w tym numer roboczy, miasto, nazwę inwestycji) jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.

5.    O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pisemnie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od doręczenia reklamacji Organizatorowi.

6.    Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.

7.    Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.

8.    Organizator nie ponosi odpowiedzialności za awarie, błędy i nieprawidłowości będące wynikiem zakłóceń, awarii systemów informatycznych i transferu informacji drogą elektroniczną.

 

§ 6 POSTANOWIENIA POZOSTAŁE

1.    Organizator ma prawo odmówić wzięcia udziału w Promocji zarówno przed jak i po przesłaniu przez Uczestnika formularza aplikacyjnego, o którym mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu, w stosunku do Uczestnika, wobec którego Organizator powziął uzasadnione podejrzenie o działania sprzeczne z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.

2.    W sytuacji powzięcia przez Organizatora uzasadnionych podejrzeń co do Uczestnika o działania sprzeczne z Regulaminem, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń, Organizator przedstawi Uczestnikowi wyniki przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego.

 

§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.    Niniejszy Regulamin jest jawny i będzie udostępniany na pisemną prośbę przesłaną na adres Organizatora. Regulamin dostępny jest również w biurach sprzedaży Organizatora oraz na stronach internetowych Organizatora:   

 https://murapol.pl/mieszkaniowy-cashback

2.    Organizator Promocji zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu i warunków Promocji w czasie trwania Promocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników Promocji. Wszyscy Uczestnicy zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na stronach internetowych Organizatora:

https://murapol.pl/mieszkaniowy-cashback

3.    Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących Promocji mają charakter jedynie informacyjny.

4.    W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji.

5.    Wykluczony Uczestnik traci prawo do rabatu w postaci Promocji, Organizator może żądać zwrotu rabatu lub jego równowartości.

6.    Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie, w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w  pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne. 

7.    Postanowienia Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią lub gwarancją ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 

8.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności Kodeks cywilny.

 

Formularz kontaktowy

close

Бланк з контактами

close