REGULAMIN PROMOCJI „Wybierz mieszkanie z prezentem”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin Promocji (dalej: „Regulamin”) określa ogólne zasady uczestnictwa w akcji promocyjnej pn.: ”Wybierz mieszkanie z prezentem” (dalej „Promocja”). Promocja obejmuje Bonus opisany szczegółowo w §3 Regulaminu.
2. Organizatorem Promocji jest MYMURAPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku – Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko – Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000370635, NIP: 5472128336, REGON: 241781309 (dalej „Organizator”), z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000,00 zł, przy udziale spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Murapol.
3. Patronem Promocji jest Spółka MURAPOL S.A. z siedzibą w Bielsku - Białej, przy ul. Dworkowej 4, 43-300 Bielsko - Biała, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000275523, NIP: 5471932616, REGON: 072695687, z kapitałem akcyjnym 2.040.000,00 zł, w całości opłaconym, zwana dalej „MURAPOL”.
4. Promocja obowiązuje w okresie od dnia 16 do 31 grudnia 2024 roku (dalej „Czas Trwania Promocji”) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Promocja skierowana jest do osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (dalej: „Uczestnik”).
6. Udział w Promocji jest dobrowolny.
7. Regulamin określa zasady udziału w organizowanej Promocji i zawiera stosowne reguły postępowania, które Uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia do udziału w Promocji.
8. Do Promocji mogą być zaliczone wyłącznie umowy deweloperskie lub przedwstępne.
§ 2 WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI
1. Promocja dotyczy wybranych przez Organizatora Lokali Mieszkalnych, dalej: „Lokale”, spośród nieruchomości znajdujących się w ofercie Organizatora i spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Murapol na terenie Rzeczypospolitej Polskiej z każdego z następujących miast i w następujących ilościach:
a. Bielsko-Biała - 20 lokali, Bydgoszcz – 5 lokali, Chorzów - 20 lokali, Gdańsk - 20 lokali, Gdynia – 20 lokali, Gliwice - 20 lokali, Katowice - 20 lokali, Lublin - 20 lokali, Łódź - 20 lokali, Poznań - 20 lokali, Sosnowiec - 20 lokali, Toruń - 20 lokali, Wrocław - 20 lokali – Bonus opisany w § 3 ust. 1 lit a)
b. Kraków oraz Siewierz - wszystkie lokale - Bonus opisany w § 3 ust. 1 lit b).
2. Uczestnik w ramach Promocji może skorzystać najwyżej z jednego Pakietu Bonusów w związku z nabyciem jednego Lokalu.
3. Uczestnik w celu skorzystania z Promocji powinien prawidłowo uzupełnić formularz znajdujący się w leads bridge na portalu społecznościowym Facebook lub na landingach:
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-ogolny
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-bydgoszcz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gdansk
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gdynia
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-kujawsko-pomorskie
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-torun
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-trojmiasto
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-poznan
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-lodz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-lublin
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-wroclaw
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-krakow
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-katowice
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-slask
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-chorzow
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gliwice
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-bielsko-biala
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-siewierz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-sosnowiec
4. W formularzu, o którym mowa w ust. 3 powyżej Uczestnik podaje swoje dane kontaktowe takie jak: imię, nazwisko i telefon kontaktowy oraz adres e-mail, a także precyzuje lokalizację Lokalu, którą jest zainteresowany.
5. W odpowiedzi na zgłoszenie niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 48 godzin Uczestnik otrzyma od Organizatora (na podany w formularzu adres e-mail) Listę Lokali z oferty Organizatora spełniających kryteria lokalizacyjne wskazane w formularzu, wraz z określoną i właściwą dla danego Lokalu ofertą promocyjną, o której mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu. Ujęcie Lokalu na liście, o której mowa powyżej, nie wyłącza go ze sprzedaży poza promocyjnej prowadzonej równolegle w Czasie Trwania Promocji.
6. Aby wziąć udział w Promocji oraz otrzymać z tego tytułu Bonus, o którym mowa w § 3, Uczestnik jest zobowiązany spełnić łącznie następujące warunki:
a) zaakceptować warunki niniejszego Regulaminu;
b) do dnia 31 grudnia 2024 roku dokonać bezpośrednio u Organizatora (lub spółki wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej Murapol) rezerwacji Lokalu oraz podpisać umowę rezerwacyjną wraz z zapłatą tzw. opłaty rezerwacyjnej zgodnie z podpisaną umową [nie mniej niż 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)], przy uwzględnieniu treści § 1 ust. 8 Regulaminu;
c) do dnia 31 grudnia 2024 roku zawrzeć z Organizatorem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) umowę przedwstępną lub umowę deweloperską w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym, po cenie katalogowej Lokalu, lecz nie później niż w nieprzekraczalnym terminie wynikającym z treści podpisanej umowy rezerwacyjnej i wpłacić pierwszą transzę płatności według harmonogramu z umowy przedwstępnej lub deweloperskiej, jednakże nie mniej aniżeli 10% ceny nabycia Lokalu wynikającej z umowy przedwstępnej lub umowy deweloperskiej;
7. Promocja kierowana jest do nowych klientów oraz dotychczasowych klientów pod warunkiem, że nie rozwiążą ani nie odstąpią od umów z Organizatorem (lub spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Murapol) zawartych z dniem rozpoczęcia Promocji w celu skorzystania z Promocji.
8. W przypadku, w którym po skorzystaniu z Promocji dojdzie do zmiany Nabywcy poprzez zawarcie umowy cesji Uczestnik zobowiązany będzie do zwrotu otrzymanego Bonusu tj. zostanie wykluczony z Promocji i zostanie obciążony kosztami wynikającymi z ceny wybranego miejsca parkingowego w standardowej ofercie.
9. Sprzedaż Lokalu w ramach Promocji musi nastąpić przy zastosowaniu standardowego harmonogramu płatności odpowiadającego poszczególnym etapom budowy określonym w prospekcie Informacyjnym stanowiącym załącznik do umowy deweloperskiej lub umowy przedwstępnej.
§ 3 BONUS
1. Z zastrzeżeniem innych postanowień Regulaminu Uczestnik Promocji, który spełni łącznie wszystkie warunki wskazane w § 2 Regulaminu, w zależności od lokalizacji Lokalu:
a) otrzyma miejsce postojowe (w zależności od dostępnych opcji: zewnętrzne lub w hali garażowej) w cenie Lokalu;
b) koszty aktów notarialnych związanych z zawarciem umowy deweloperskiej i umowy przenoszącej własność pokryje Organizator
(dalej „Bonus”).
2. Lista Lokali szczegółowo obrazuje rodzaj bonusu jaki wiąże się z danym Lokalem.
3. Lokale z określanym przez Organizatora rodzajem bonusu właściwym dla danego Lokalu zostaną wskazane na Liście Lokali, która zostanie przesłana do Uczestnika zgodnie z § 2 ust. 5 Regulaminu.
§ 4 DANE OSOBOWE
1. Podanie danych osobowych w ramach Promocji jest dobrowolne, przy czym jest warunkiem wzięcia udziału w Promocji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wzięcie udziału w akcji promocyjnej.
2. Administratorem danych osobowych Uczestników Promocji jest Organizator (dalej: Administrator"). Z Administratorem można skontaktować przez e-mail: iod@murapol.pl.
3. Z Inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby Administratora lub na adres e-mail: rodo@murapol.pl.
4. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej jako: „RODO”.
5. Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
a) Włączenia Uczestnika do Promocji i wykonania postanowień Regulaminu Promocji zaakceptowanego przez Uczestnika (w tym w celu przyznawania Bonusu, rozpatrywania reklamacji i realizowania innych praw i obowiązków wynikających z Regulaminu). Podstawą prawną przetwarzania danych jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) Dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrona przed ewentualnymi roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora;
c) Realizacji obowiązków prawnych Administratora w zakresie rozliczeń podatkowych i sprawozdawczości, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
d) Prowadzenie działań marketingowych w zakresie oferty Organizatora bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora.
e) Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Uczestnika - w celu prowadzenia działań marketingowych oferty Administratora z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Dane będą przetwarzane w tym celu do czasu wycofania zgody na takie działanie.
6. Dane Uczestników mogą być przekazywane następującym kategoriom podmiotów:
a) Podmiotom świadczącym na rzecz Administratora niezbędne usługi, np. dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych. Podmioty te związane są z Administratorem umowami, na podstawie których zobowiązane są do działania zgodnie z instrukcjami Administratora i do niewykorzystywania danych osobowych do własnych celów;
b) Organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
c) Właściwej spółce w ramach Grupy Kapitałowej Murapol, która odpowiada za sprzedaż Lokalu wskazanego przez Uczestnika w formularzu aplikacyjnym, w celu zawarcia z Uczestnikiem umowy rezerwacyjnej. Podstawą prawną przekazania danych osobowych Uczestnika jest w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność przetwarzania danych do podjęcia działań przed zawarciem umowy z Uczestnikiem, zgodnie z żądaniem Uczestnika.
7. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani nie będą stanowiły podstawy do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wobec Uczestników.
8. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do uzyskania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody). Informujemy, że warunki skorzystania z ww. praw są określone w przepisach prawa, wobec czego prawa te nie mają charakteru bezwzględnego. W celu skorzystania z powyższych praw, prosimy o kontakt pod adresem rodo@murapol.pl.
9. Dane Uczestników nie będą przekazane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowej.
10. Okres przechowywania Danych Uczestników jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Zasadniczo, Organizator będzie przechowywać dane Uczestników do czasu ostatecznego rozliczenia Bonusu przekazywanego Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu oraz do upływu okresów przechowywania dokumentacji rozliczeniowej i sprawozdawczej zgodnie z przepisami prawa podatkowego i przepisami o rachunkowości.
11. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Danych Uczestników przez Administratora, Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie (www.uodo.gov.pl).
12. Uczestnicy, których dane osobowe uległy zmianie po podaniu ich do wiadomości Administratora, są zobowiązani niezwłocznie powiadomić o ww. zmianie w formie pisemnej lub elektronicznej oraz podać nowe dane osobowe, jeśli zmiana danych osobowych uniemożliwia doręczenie korespondencji.
§ 5 REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje związane z promocją „Parkuj za darmo” mogą być zgłaszane Organizatorowi najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy rezerwacyjnej na Lokal wybrany przez Uczestnika (decyduje data wpływu do Organizatora).
2. O zachowaniu terminu decyduje data wysłania reklamacji.
3. Reklamację w formie pisemnej należy wysłać listem poleconym na adres Organizatora tj. MYMURAPOL Sp. z o.o. ul. Dworkowa 4, 43-300 Bielsko – Biała, z dopiskiem: reklamacja „Parkuj za darmo”.
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać obligatoryjnie: imię i nazwisko (lub nazwę) i dokładny adres Uczestnika, fakultatywnie adres e-mail Uczestnika, dane nabywanego Lokalu (w tym numer roboczy, miasto, nazwę inwestycji) jak również wskazanie przyczyny reklamacji i żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pisemnie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od doręczenia reklamacji Organizatorowi.
6. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
7. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za awarie, błędy i nieprawidłowości będące wynikiem zakłóceń, awarii systemów informatycznych i transferu informacji drogą elektroniczną.
§ 6 POSTANOWIENIA POZOSTAŁE
1. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Bonusu, ani otrzymania jego ekwiwalentu pieniężnego. Regulamin nie zwalnia Uczestników Promocji z ciążących na nich obowiązków publicznoprawnych na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
2. Organizator ma prawo odmówić wzięcia udziału w Promocji w stosunku do Uczestnika, wobec którego Organizator powziął uzasadnione podejrzenie o działania sprzeczne z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
3. W sytuacji powzięcia przez Organizatora uzasadnionych podejrzeń co do Uczestnika o działania sprzeczne z Regulaminem, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń, Organizator przedstawi Uczestnikowi wyniki przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin jest jawny i jest dostępny na stronach:
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-ogolny
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-bydgoszcz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gdansk
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gdynia
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-kujawsko-pomorskie
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-torun
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-trojmiasto
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-poznan
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-lodz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-lublin
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-wroclaw
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-krakow
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-katowice
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-slask
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-chorzow
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-gliwice
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-bielsko-biala
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-siewierz
https://landing.murapol.pl/prezenty-grudzien2024-sosnowiec
2. Organizator Promocji zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu i warunków Promocji w czasie trwania Promocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników Promocji. Wszyscy Uczestnicy zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na landingach podanych w ust. 1 powyżej.
3. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących Promocji mają charakter jedynie informacyjny.
4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Uczestnika, Organizator uprawniony jest do wykluczenia go z udziału w Promocji.
5. Wykluczony Uczestnik traci prawo do rabatu w postaci Promocji, Organizator może żądać zwrotu rabatu lub jego równowartości.
6. Jeśli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w zakresie, w którym to postanowienie jest niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne zostaje ono wyłączone i usunięte, a w pozostałym zakresie postanowienia Regulaminu obowiązują i pozostają w pełnej mocy oraz są nadal wiążące i wykonalne.
7. Postanowienia Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią lub gwarancją ani innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności Kodeks cywilny.