- Spółka
- Kalendarium wydarzeń
- Aktualności
-
Murapol na GPW
- Notowania i wykres akcji
- Prospekt
- Akcjonariat
- Komunikaty prasowe dot. oferty publicznej
- Walne zgromadzenie
- Raporty bieżące
- Raporty okresowe
- Dane finansowe
- Spółka
- Obligacje
- Materiały dla inwestorów
- Przydatne linki
- Kontakt
- Spółka
- Kalendarium wydarzeń
- Aktualności
- Murapol na GPW
- Walne zgromadzenie
- Raporty bieżące
- Raporty okresowe
- Dane finansowe
- Spółka
- Obligacje
- Materiały dla inwestorów
- Przydatne linki
- Kontakt
Strategia nastawiona na zrównoważony wzrost
Celem Grupy Murapol jest zrównoważony rozwój oraz utrzymanie silnej pozycji w branży deweloperskiej. Planuje kontynuować wzrost i skalowanie działalności w Polsce. Grupa zakłada sprzedaż lokali klientom detalicznym na poziomie około 2.900 w 2023 roku oraz około 3.700-3.800 w 2024 roku.
Poza wzrostem sprzedaży lokali klientom detalicznym, Grupa Murapol planuje wykorzystać możliwości związane z rozwijającym się rynkiem PRS. Zakłada sprzedaż na rzecz LifeSpot około 700 lokali w 2023 roku oraz około 1.300 lokali w 2024 roku.
Grupa Murapol zamierza kontynuować strategię geograficznej dywersyfikacji działalności w Polsce. W tym celu stale uzupełnia i powiększa bank ziemi oraz planuje pozyskać nowe tereny inwestycyjne w dotychczasowych miastach, a także poza lokalizacjami, w których obecnie działa. Bierze pod uwagę m.in. Częstochowę, Kielce, Olsztyn, Rzeszów czy Szczecin.
Grupa Murapol zamierza wdrażać w kolejnych latach działania oraz Strategię ESG i raportować zgodnie z uwarunkowaniami regulacyjnymi w Polsce i UE.